– rozwijanie zainteresowań i uzdolnień muzycznych (kształcenie słuchu muzycznego, poczucia rytmu, poczucia wysokości dźwięku, formy muzycznej),
-ćwiczenie umiejętności muzycznych i rozwijanie muzykalności w oparciu o różnorodny repertuar (piosenki dostosowane do wieku i umiejętności indywidualnych związane z tematyką imprez i konkursów muzycznych),
– śpiewanie piosenek o złożonej budowie formalnej, zróżnicowanym tempie i dynamice, także w układzie dwugłosowym,
– kształcenie umiejętności interpretacji piosenek,
– doskonalenie podstaw techniki wokalnej,
-rozwijanie muzykalności i ogólne rozśpiewanie,
– zaspokajanie potrzeb emocjonalnych poprzez aktywność wyrażającą się w śpiewie,
– ukierunkowane kształtowanie upodobań działań, wpajanie zamiłowania do zbiorowego muzykowania,
-kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie i dążenia do wspólnego celu. Ćwiczenie obowiązkowości i odpowiedzialności,
– uwzględnianie pomysłów i propozycji repertuarowych każdego uczestnika zajęć,
– przygotowywanie programów koncertów i repertuaru do konkursów muzycznych,
– dostarczanie powodów do radości i pozytywnych przeżyć związanych z występami oraz możliwością wykazania się własnymi umiejętnościami.
Prowadząca: Małgorzata Czeluśniak
Odwiedziło nas: 1235686 gości